Moda na SUV-y i crossovery powoli mija – najwyraźniej masywny design zaczyna się nudzić. To dobry czas dla miejskich aut – i w ten trend wpisuje się nowy sedan Dacii, czyli Logan II.

 

Następca kultowego bestsellera przeszedł niedawno facelifting. Zmiany są widoczne od pierwszego spojrzenia: uwagę przykuwa nowoczesny przedni pas z charakterystycznym układem świateł, natomiast w środku – odmieniona konsola i chromowane elementy. W wersji Laureate Logan ma też stylizowane obręcze kół, lakier metaliczny i skórzana tapicerkę. Widać, że Rumuni zmienili strategię i zainwestowali w design i komfort, choć bynajmniej nie zrezygnowali z priorytetu przystępnej ceny. Logan w podstawowej wersji kosztuje trzydzieści tysięcy zł. Było to możliwe przy wykorzystaniu rozwiązań sprawdzonych wcześniej w Renault (jak widać, długotrwałe sojusze naprawdę się opłacają). Dzięki temu nowy Logan to komfortowe auto, dostępne w kilku opcjach wyposażenia: http://www.dacia.pl/samochody-nowe/logan

 

Pod maską Logana II może pojawić się zarówno silnik benzynowy (oszczędny SCe75 czy turbodoładowany TCe90), jak i wysokoprężny (dCi75 lub dCi90), gwarantujący płynne przyspieszenie. Dzięki systemowi Stop&Start znacznie obniża się spalanie i emisja CO2. Dla zwiększenia komfortu TCe90 jest dostępny z automatyczną skrzynią biegów Easy-R, znacznie ułatwiającą manewrowanie. Warto dodać, że Logana można kupić również wersji na gaz – co pozwala znacznie ograniczyć wydatki na paliwo, a fabryczna instalacja zapewnia maksimum bezpieczeństwa.

 

logan wnetrze

 

Dzięki regulowanej kolumnie kierownicy, a także możliwości dopasowania ustawień fotela i pasów, a (w najbogatszej wersji wyposażenia – także ogranicznikowi prędkości i kamerze cofania) Logan bardzo wygodnie się prowadzi, a klimatyzacja i rozbudowany system multimedialny dodatkowo uprzyjemniają jazdę. Media Nav Evolution posiada 7-calowy ekran dotykowy, dzięki któremu można obsługiwać telefon, nawigację i radio. Projektanci zadbali o wygodę – pomyśleli nawet o takich detalach jak gniazdo 12v, które umożliwia pasażerom z tyłu podładowanie telefonu.

 

Auto jest też bardzo bezpieczne, co potwierdza gwarancja na 3 lata (100 000 km). Wspomaganie nagłego hamowania i kontroli trybu jazdy zapewniają lepszą stabilność pojazdu – także w skrajnych warunkach. Dzięki wzmocnionej konstrukcji nadwozia, czołowym i bocznym poduszkom Logan chroni wszystkich pasażerów. Tym najmłodszym pełna ochronę zapewnia system Isofix do mocowania fotelików i regulowane zagłówki.

Artykuł zewnętrzny

 

Dodaj komentarz
Kod antyspamowy Odśwież